2014. február 25., kedd

Így trükköznek a zsidó áruházak!

A nagyáruházak valóságos pszichológiai aknamezők. Csalásaikkal, átbaszásaikkal mind-mind
azt a célt szolgálják, hogy kifosszák a gójokat. (gój=nem zsidó ember)

Nincsenek órák!

Talán meglepő, de manapság egyre kevesebben hordanak órát. A zsidó nagyáruházak jól tudják ezt, de egyáltalán nem sietnek, hogy képbe hozzák a vásárlókat a pontos időről. Tény, hogy ha valaki elmerül a vásárlásban, olyan, mintha gyorsabban telne az idő. Minél több időt tölt bent annál inkább üres pénztárcával jön ki.

Nincsenek ablakok!

A legtöbb zsidó áruházban a bejárat és a kijárat közelében ugyan vannak ablakok, de ahogy az ember beljebb kerül, már nem nagyon talál. Ez a taktika kéz-a-kézben jár azzal, hogy órák sincsenek sehol. Ha már egyszer sikerült betessékelni egy vásárlót az üzletbe, nem szeretnék, hogy bármi fogalma is legyen arról, hogy mi történik a külvilágban.
Fények hangok!

A zsidó nagy áruházak szépen ki vannak világítva. Mint ha csak barátságos kis barlangok lennének. 
De a nagy faszt csak a pénzünkre fáj a zsidók foga. Bent kellemes zene szól, hogy merüljünk minél jobban bele a vásárlás örömeibe.

Napi szükségletű termékek helye!

Ha valaki egy kiflit esetleg csak egy zsemlét szeretne. Még mélyebbre kell magát ásnia a zsidó nagyáruház gyomrába. Ahogy halad befele hatalmas akcióra csábító táblák. Mindenféle haszontalan szarság kerül utunkba. Mire már a kasszához érünk 100Ft helyett 3000Ft volt a kis vasárasunk.

Ajándékok, nyeremények, kóstolok!

Amikor új áruház nyílik semmit érő kis szarságokkal csábítják oda, a munkában megfáradt embereket a zsidók. Minden évben többször nyereményekkel hitegetik a vásárlókat. Pl. 3 kocsi kisorsolása ami igazán nevetséges mert 3 millió ember közül csak 3 szerencsés lesz. Nagyobb az esélye, hogy vásárlás közben belénk csap a villám mint, hogy mi nyerjük meg. Hisz alapból csalás be ne dőljön ilyennek senki se.
Na meg persze a kóstolok. Itt is látszik mennyire bőkezűek minek rontsa el az ember a szája izét 0.2dc kólával vagy bármivel is.  

Átlagosan fél évente változó termék átrendezés.

Amikor az ember már egy zsidó áruházban jól megszokja hol vannak a kávék, alkoholok, kekszek, csokik. Napi rutin szerűen megy be és veszi meg amire szüksége van. De ezt már a zsidók is jól kifigyelték ezért átlagosan fél évente megcserélik a termékek helyét a kávék helyét hirtelen az energia italok váltják fel. Már is aki kávét akart venni azt veszi észre, hogy 2db energia ital van a kosarában és a kávéját keresi hova dugták el ezek az aljas zsidók. Keresés közben máris mindenféle mást is össze vásárol mire eljut a kávéig. Így nem csak a pénzünk lopják el a zsidók hanem az időnk is. Amint újra megszokja a goj vásárló mi hol van addigra, megint át lesz rendezve az egész kibaszott kínálat!

Labirintus elrendezés!

A zsidó áruházak lényegében hatalmas labirintusok, melyeket szándékosan úgy terveznek, hogy az ember a szó szoros értelmében eltévedjen bennük. Bemegy aztán nem talál ki csak mire már utolsó Ft-jait is elköltötte.

3 megjegyzés:

  1. Van olyan zsidó áruház "Penny Market" ahol nem 8 órát kell dolgoznod ,hanem termékszám eladásban mérik a munkaidőt. Ha nincs meg 8 óra alatt az x termék akkor nem mehetsz el a 8 óra letelte előtt.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagy igazságok vannak itt. Nagyon jó oldal !!!!!!

    VálaszTörlés