2013. február 28., csütörtök

Emlékezetem margójára


  1. Rendőr vagyok, rendszerszolga,
    parancsokat sorba-sorba,
    végrehajtom, végre bizony,
    nem tagadom, tagadhatom.

    Járőrözök nappal, éjjel,
    gyanús alak felém lépked,
    feje kopasz, ismerem én,
    fajgyűlölő senki szemét.

    Megállítom, fönnkelt vagyok,
    büntetésből kap vagy hatot,
    Örüljön, hogy nem viszem be !
    Megtehetem, kedvem szerte.

    Rendőr vagyok, cigány vagyok,
    Társadalom tagja vagyok,
    Fehéreket kioktatok,
    Úgy érzem, hogy menő vagyok.

    Mi a helyes ? Megmondom én,
    maradj otthon, ne pedig itt,
    barátkozzál roma lánnyal,
    legyél apa kora tájban.

    Ám ha mégis megjelennél,
    városutcán figyellek én,
    adódból vett rendőrautóm,
    nyomban feléd irányítom.

    Bilincsemet reád teszem,
    nem is finom, durva leszek,
    keményen kell evvel bánni,
    elfogadott eljárásként.

    A fogdán bent kapsz pár pofont,
    rendőr vagyok, kemény vagyok.
    A múltkori suhanc gyerek,
    16 volt éppen kerek.

    Beszólt nekem, keménykedett,
    felé repült nyomban kezem,
    Erős vagyok, bátor vagyok,
    megtehetem, rendőr vagyok.

    Bilincsemet úgy szeretem,
    csak azért se fair play legyen,
    Ám ha mégis visszaütnél,
    börtönévre felkészüljél!

    Néha bizony boldog vagyok,
    Budapestre feljárhatok,
    20 ezerért magyart verek,
    cigányként én megtehetem.

    Gumibottal, rendőrpajzzsal,
    Ütöm ezt a csürhe magyart,
    fajom büszke otthon reám,
    kortyolgatom meleg teám.

      Gázsprayit neki, üssed, rúgjad,
    ne kíméljed, vágjad, húzzad!
    Nem tűrjük a rasszistákat,
    megbüntetjük nyomban bátran.

    Múlt héten is heten voltak,
    Rohamosztagokkal indultak.
    Ki is mentünk vagy úgy 100-an,
    bátorságunk birtokában.

    Munka után átöltözöm,
    Az utcákon emberözön,
    Feszengve és lassan járok,
    félig húzom le kabátom.

    Otthon sajnos buta vagyok,
    családommal ordítozok,
    nálunk ez rég bevett szokás,
    szép kultúránk; nem is vitás.

    Álmaimban rádöbbenek,
    valójában senki leszek,
    senki voltam ezidáig,
    formaruha igen csábít.

      Mi koron azt felölthetem,
    újra nagy és erős leszek,
    fehérekkel kötekedek,
    hatalmammal büszkélkedek.

    Életemet emígy élem,
    sokra vittem én kérem;
    Fontoskodó cigány vagyok,
    Csak egy utolsó féreg vagyok.

    Írta : F.P.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése